Zavrieť

Porady

VZ

Som začiatočník v mzdovej oblasti, chcem Vás poprosiť o prekontrolovanie. Predbežne som spravila výpočet mzdy zamestnankyne, ktorá nastúpila 13.11.2006, od 10.12. pravdepodobne do konca roku bude na PN.
Odpracovala 6 dní, 45 hod. jej základná mes. mzda je 2626,-, príplatky za So 203,-, nočné 338,-, smenn. 370 = spolu hrubá mzda 3537,- ( to je VZ, z tohoto pôjdui odvody)
Náhrada mi vyšla 1 958,- ( priemer 425,61), čistý príjem 5 018,- Sk
Sum.
1. v tomto prípade nemá nárok na daň bonus !
2. Do hlásenia pre SP - bod 10 - VZ, z kt. by sa platilo poistné...... uvediem 3 537,- alebo hrubú mzdu ktorú mala za november ?
Veľká vďaka !
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    IL342 je offline (nepripojený) IL342

    IL342
    Na bonus nemá nárok /podmienkou je 1/2 min. mzdy/, ale do bodu 10 sa píše iba pravdepodobný VZ, a to nie je uvedený prípad. VZ z 11/06 sa vpíše do tabulky č. 9.

    Melnick je offline (nepripojený) Melnick

    človek čo opustil Poradu. Melnick
    raya1 - mne sú niektoré údaje nie moc jasné. Pracovala od 13.11.2006 má tam aj nočnú aj sobotu a za celý ten čas iba 6 dní po 7,5 hodiny???
    Nechcem dávať zmätočné rady ako v téme o "Dovolenka a PN " kde sme dokonca tri dali nesprávnu odpoveď ,len pre nedostatok informácií.

    Melnick je offline (nepripojený) Melnick

    človek čo opustil Poradu. Melnick
    raya1