Tá účtovníčka tu pracovala v čase, keď som ja pôsobila ako sekretárka. V určitom čase prestala chodiť do práce, stáli nám tu mzdy, DPH a podobne,
tak som sa na žiadosť šéfa do toho pustila. Začiatky boli ťažké
, vôbec som nemala praktické skúsenosti, ale nejako sme to zvládali. Prišla som na kopu vecí, čo neboli buď dorobené ale úplne chýbali. Keď sme ju žiadali, aby prišla vypratať kanceláriu, odovzdať agendu, trvalo jej to pol roka
. Tak si viete predstaviť ako to tu vyzeralo.
Postupne som si vytvorila svoj systém, všeličo dala na poriadok, aby nás soc. poisťovňa, zdravotné a daňový úrad nenaháňali, že tam stále niečo nie je v poriadku. Teraz keď nám nejaký živnostník, či firma robí práce - spisujeme riadne zmluvy, či objednávky, ktorých prílohou je aj živnostenský list, či výpis z OR.