Zavrieť

Porady

občianske združenie - začiatok

Ahojte, prosím všetkých, ktorí by mi vedeli podať informácie v oblasti účtovníctva pre OZ.
Podľa akých zákonov sa mám riadiť, na čo dať veľký pozor, na čo nie? Som úplný začiatočník a netuším čo sa ma ako OZ týka a čo nie.
Povinné prílohy daňového priznania (súvaha, výsledovka???) treba podať? Alebo nejaké iné hlásenie?
TErmín na podanie DP za rok 2006 je 31.3.2007?
Ďakujem za odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    baninka je offline (nepripojený) baninka

    baninka
    áno, mám mierne znalosti v PÚ len neviem, ako sa teraz naladiť pre účtovanie OZ, nemám šajnu čo platí z klasických zákonov a čo je výnimka. Mám ale zákon o neziskovkách...na začiatok...
    Nie sme platcami DPH, ide len o veľmi mladú vydavateľskú činnosť.
    díky pekne

    dracica je offline (nepripojený) dracica

    dracica
    baninka
    áno, mám mierne znalosti v PÚ len neviem, ako sa teraz naladiť pre účtovanie OZ, nemám šajnu čo platí z klasických zákonov a čo je výnimka. Mám ale zákon o neziskovkách...na začiatok...
    Nie sme platcami DPH, ide len o veľmi mladú vydavateľskú činnosť.
    díky pekne
    Prečítať si postupy účtovania pre neziskové organizácie tam najdeš aj účtovnú osnovu v princípe je tam podobná účtovná osnova

    dracica je offline (nepripojený) dracica

    dracica