Zavrieť

Porady

taxikar

Som začiatočník, ktorý absolvoval rek.kurz a s hlavou plnou nových poznatkov a s dost velkym elanom / pretože učtovníctvo je jednou z najzaujímavejších profesií, kde sa vždy niečo deje a nikdy nie je nuda / sa pustil do založenia živnosti, obstaral si program, pocitac, literaturu. Objavila som stranku porady a celkom spokojná, že vela toho viem a vela sa na strankach porady dozviem / čo je aj pravda, je to vynikajúca stránka / pustila som sa do zhánania klientov.
A s tým súvisí môj problém. Natrafila som na taxikára. A zistila som , že vlastne vela toho neviem. Ide o taxikára, ktorý mal auto na lizing, ale už ho aj predal, cestnú dan nezaplatil, neplatil ziadne odvody, manželku nemá, ale má dieta, s ktorým zije v spoločnej domácnosti a platí na nho aj súdom určené výživné, faktury za telefon su na uplne ine meno. Nemá bločky na PH, vraj ich nemusí mat.
Chcela by som poprosit o radu co s tym. Podla coho mu mam urobit km a spoterbovane PH a co s danovym bonusom / matka dietata je na socialke a tiez s nim zije v spol. dom./. Fa za telefon sa nedaju uznat na zaklade nejakej zmluvy medzi majitelom telefonu a nim?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    expert je offline (nepripojený) expert

    expert
    možno bude lepšie takéto taxikára ako klienta poslať domov taxíkom.

    Stratíte veľa času pri riešení ,a isto sú i lepší klienti.