Zavrieť

Porady

doprava

ahojte potrebujem poradit:pracujem ako vodic a rozmislam nad tzm ze si kupim vlastne auto a chcem robit rozvoz pre neaku firmu a naviem akom si mam zohnat neakeho dodavatela ako mam postupovat neviete mi poradit neaku stranku alebo niekoho kto ma neaku firmu co bi mal pre mna zakazky velmi pekne dakujem za vsetky rady
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    penaone je offline (nepripojený) penaone

    penaone
    No Stevko natukaj si google,,a don natukaj tovar ktory by si chcel asi tak prepravovat a ked najdes nejakych vyrobcov tak sa skontaktuj a spytaj sa ich urcite nejakeho nejdes .prajem pekny den a prijemne hladanie///no ja by som to asi takto spravil skus mozna ti pomozem///

    penaone je offline (nepripojený) penaone

    penaone
    alebo zavolaj dakej kurierskej firme a povec im ze mas auto a ci by si nemohol prenich pracovat .unas to jeden z ulice chlapik tak spravil ten expres gls ups tnt expres no vyhladaj si a popytaj sa.ahoj

    Ivetasp je offline (nepripojený) Ivetasp

    Ivetasp