Zavrieť

Porady

povinnosti s.r.o.

som začiatočník v s.r.o.. vie mi niekto poradiť,aké všetky povinnosti si musí s.r.o. plniť? nevedela som napr. že daňové priznanie treba schváliť a listinu o tom zaslať... proste potrebujem tie najdôležitejšie info na začiatok. ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    truch je offline (nepripojený) truch

    truch
    Musíš zadať do vyhľadávača celý názov, spoločnosť s ručením obmedzeným, nie skratku. Neviem dať link, ale sú tam témy ako:
    Založenie s.r.o. po novom
    vznik s.r.o.
    Zalozenie s.r.o..
    a veľa ďaľších

    ajobs je offline (nepripojený) ajobs

    muž ajobs
    Hľadaj cez vyhľadávanie (rozšírené vyhľadávanie) okazy na založenie a fungovanie s.r.o. - je ich tu neúrekom.

    Eulalia je offline (nepripojený) Eulalia

    Eulalia
    A v kníhkupectvách si pozri brožúrky, knihy, venované sro-čkám. Je ich už pár napísaných, možno Ti pomôže aj to. Tých vecí, ktoré by si o s.r.o. mala vedieť je dosť, oplatí sa Ti preto investovať do literatúry, kde máš všetko na jednom mieste - ak sa Ti nechce hľadať tu v Porade. Ale myslím, že tu bol už prebratý snáď každý problém.

    rada je offline (nepripojený) rada

    rada