Zavrieť

Porady

student+zamestnanec+brigada

Dobry den,
chcela by som sa spytat na rocne zuctovanie v mojej situacii: pocas celeho roka som bola studentkou, pricom pocas niekolkych mesiacov som bola zaroven zamestnana na ciastocny uvazok. zucastnila som sa brigady, kde som pracovala na dohodu. celkova suma, ktoru som zarobila za cely rok, neprekrocila 40000Sk. Mam pravo na vratenie odvodov, ktore sa mi strhavali z platu v case, ked som bola zamestnana? ak ano, ktory formular mam vyplnit?
Dakujem velmi pekne za odpoved.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    z_studentka Pozri príspevok
    Dobry den,
    chcela by som sa spytat na rocne zuctovanie v mojej situacii: pocas celeho roka som bola studentkou, pricom pocas niekolkych mesiacov som bola zaroven zamestnana na ciastocny uvazok. zucastnila som sa brigady, kde som pracovala na dohodu. celkova suma, ktoru som zarobila za cely rok, neprekrocila 40000Sk. Mam pravo na vratenie odvodov, ktore sa mi strhavali z platu v case, ked som bola zamestnana? ak ano, ktory formular mam vyplnit?
    Dakujem velmi pekne za odpoved.
    Právo určite nie. Z riadneho prac.pomeru zamestnávateľ je povinný odvádzať poistenie na verejné zdravotné poistenie.