Zavrieť

Porady

WWW.FILMOTEKA.SK - nedodaný tovar, ani vrátenie peňazí

Dobrý deň,

nevedela som, kam môj problém presne patrí, tak píšem sem. Ospravedlňujem sa, ak to niekomu bude vadiť. Chcela by som sa poradiť s niekym, kto zažil podobnú situáciu, ako ja, a možno aj zistiť, v čom je problém.
Už takmer pred 3. mesiacmi som si objednala film cez internet na www.filmoteka.sk. Bohužiaľ, asi som príliš dôverčivá, a film som po spísaní objednávky hneď aj zaplatila prevodom na účet, a čakala, kedy mi príde poštou. No, a do dnešného dňa sa tak nestalo.
Bolo to síce "len" okolo 250 korún, ale aj tak ma to štve, filmoteka je jeden z najznámejších internetových obchodov, a toto by som od nich nečakala.
Fakt som spravila chybu, keď som im to zaplatila už vopred?
Snažila som sa s nimi spojiť cez e-mail, odpoveďou mi vždy bolo len automatické potvrdenie objednávky, a vraj "vaša objednávka bude vybavená čo najskôr".
Poslala som im e-mail na všetky adresy, ktoré majú na stránke zverejnené, neskôr som tam už aj volala, ale pevnú linku nikto nezdvíha, jeden mobil je vypnutý, a druhý aj zvonil, ale buď to niekto zrušil, alebo sa nikto nehlásil.
Tak som písala, nech mi vrátia peniaze, ale zase len totálna ignorácia z ich strany.
Ako to mám ďalej riešiť? Zažil niekto čosi také? Alebo sú to len obyčajní PODVODNÍCI???

Ďakujem za rady.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ajobs je offline (nepripojený) ajobs

    muž ajobs
    Macka333 Pozri príspevok
    Dobrý deň,

    nevedela som, kam môj problém presne patrí, tak píšem sem. Ospravedlňujem sa, ak to niekomu bude vadiť. Chcela by som sa poradiť s niekym, kto zažil podobnú situáciu, ako ja, a možno aj zistiť, v čom je problém.
    Už takmer pred 3. mesiacmi som si objednala film cez internet na www.filmoteka.sk. Bohužiaľ, asi som príliš dôverčivá, a film som po spísaní objednávky hneď aj zaplatila prevodom na účet, a čakala, kedy mi príde poštou. No, a do dnešného dňa sa tak nestalo.
    Bolo to síce "len" okolo 250 korún, ale aj tak ma to štve, filmoteka je jeden z najznámejších internetových obchodov, a toto by som od nich nečakala.
    Fakt som spravila chybu, keď som im to zaplatila už vopred?
    Snažila som sa s nimi spojiť cez e-mail, odpoveďou mi vždy bolo len automatické potvrdenie objednávky, a vraj "vaša objednávka bude vybavená čo najskôr".
    Poslala som im e-mail na všetky adresy, ktoré majú na stránke zverejnené, neskôr som tam už aj volala, ale pevnú linku nikto nezdvíha, jeden mobil je vypnutý, a druhý aj zvonil, ale buď to niekto zrušil, alebo sa nikto nehlásil.
    Tak som písala, nech mi vrátia peniaze, ale zase len totálna ignorácia z ich strany.
    Ako to mám ďalej riešiť? Zažil niekto čosi také? Alebo sú to len obyčajní PODVODNÍCI???

    Ďakujem za rady.
    A aky film si si objednala ? Lebo mne sa stalo, ze tiez 2 mesiace mi nedodali DVD s neobvyklym titulom filmu. Ale bol to iby obchod.

    wagner je offline (nepripojený) wagner

    wagner
    Skús sa poradiť na Slovenskej obchodnej inšpekcii. Určite Ti v tom pomôžu. Mám s nimi len dobré skúsenosti

    Tombo12 je offline (nepripojený) Tombo12

    Tombo12
    Dobrý deň, na www.filmoteka.sk, nakupujem asi 3 roky a ešte som takýto problém nemal. Skúste osloviť aj majitela spoločnosti.

    Rutka je offline (nepripojený) Rutka

    Rutka
    ja som s nimi takyto problem nemala. Zaplatila som prevodom, zijem v Kanade a za 2 tyzdne aj 1 den som mala filmy.

    spsotova je offline (nepripojený) spsotova

    spsotova
    no ja mam podobny problem... mam tam uz viac ako dva roky objednane DVD, samozrejme aj vopred zaplatene...stale mi chodia potvrdenia objednavky, prve mesiace sa mi darilo kontaktovat s p. Krajicirikom, mal vyhovorky typu, ze on to uz poslal, alebo ze to posle do dvoch dni... doteraz neprislo.. neda sa s nim kontaktovat ani emailom, ani telefonom, ani icq, ani osobne... odporucam staznosti.sme.sk tam uz jeden priprad zriesili.. alebo SOI

    luckino je offline (nepripojený) luckino

    luckino
    spsotova Pozri príspevok
    no ja mam podobny problem... mam tam uz viac ako dva roky objednane DVD, samozrejme aj vopred zaplatene...stale mi chodia potvrdenia objednavky, prve mesiace sa mi darilo kontaktovat s p. Krajicirikom, mal vyhovorky typu, ze on to uz poslal, alebo ze to posle do dvoch dni... doteraz neprislo.. neda sa s nim kontaktovat ani emailom, ani telefonom, ani icq, ani osobne... odporucam staznosti.sme.sk tam uz jeden priprad zriesili.. alebo SOI

    presne tak treba asi soiku na nich, lebo komunikacia je s nimi nulova a donedavna aspon filmy posielali ale teraz tam mam uz 3. mesiac objednany film a objednal som pred tyzdnom dalsi tak som zvedavy co sa bude diat ale henten prvy asi sa toho nedozijem a uz mi to fakt ide na nervy lebo nemienim sa stazovat ale chcem doplnit zbierku dvd, v kazdom pripade ale staznosti sme.sk skusim

    WWW.FILMOTEKA.SK - nedodaný tovar, ani vrátenie peňazí

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.