Zavrieť

Porady

Vrátenie tovaru a poštovného

Zákazník si u mňa objednal tovar, ktorý mu prišiel a zistil, že som poslala nesprávny. Pomýlila som sa, takže tovar mi vráti a ja jemu peniaze na základe dobropisu. Keďže to bola moja chyba, vzniknú mu zbytočné náklady za poštovné vráteného tovaru. Chcela by som mu toto poštovné vyrovnať. Ako to mám zaúčtovať tak aby neboli s tým žiadne problémy? účtujem v Alfe JÚ a nie som platcom dph.Vďaka.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Anja111 je offline (nepripojený) Anja111

    Anja111
    Jennys Pozri príspevok
    Zákazník si u mňa objednal tovar, ktorý mu prišiel a zistil, že som poslala nesprávny. Pomýlila som sa, takže tovar mi vráti a ja jemu peniaze na základe dobropisu. Keďže to bola moja chyba, vzniknú mu zbytočné náklady za poštovné vráteného tovaru. Chcela by som mu toto poštovné vyrovnať. Ako to mám zaúčtovať tak aby neboli s tým žiadne problémy? účtujem v Alfe JÚ a nie som platcom dph.Vďaka.
    Čo keby si mu dala zľavu?

    Jennys je offline (nepripojený) Jennys

    Jennys
    Zľavu mu dať nemôžem veď mu nejdem žiadny iny tovar miesto toho predávať. Tovar mi len vráti, ja vrátim peniaze a to je všetko, ale predsa nebude za môj omyl platiť ešte navyše poštovné, takže to poštovné chcem vyplatiť ja.

    cloe je offline (nepripojený) cloe

    Som najskôr človek až potom účtovník! ...viac cloe
    Jennys Pozri príspevok
    Zákazník si u mňa objednal tovar, ktorý mu prišiel a zistil, že som poslala nesprávny. Pomýlila som sa, takže tovar mi vráti a ja jemu peniaze na základe dobropisu. Keďže to bola moja chyba, vzniknú mu zbytočné náklady za poštovné vráteného tovaru. Chcela by som mu toto poštovné vyrovnať. Ako to mám zaúčtovať tak aby neboli s tým žiadne problémy? účtujem v Alfe JÚ a nie som platcom dph.Vďaka.
    Oceňujem tvoju šľachetnosť, pozvi ho na kávu!

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    Jennys Pozri príspevok
    Zľavu mu dať nemôžem veď mu nejdem žiadny iny tovar miesto toho predávať. Tovar mi len vráti, ja vrátim peniaze a to je všetko, ale predsa nebude za môj omyl platiť ešte navyše poštovné, takže to poštovné chcem vyplatiť ja.
    Stojí to poštovné za to , aby si uvažovala nad VOZD?

    Jennys je offline (nepripojený) Jennys

    Jennys
    No tak vďaka, aj keď som čakala iné odpovede, budem musieť sama nad tým teda porozmýšľať ako to urobiť. Aj keď neviem naozaj ako.

    VladoaKatka je offline (nepripojený) VladoaKatka

    VladoaKatka
    Podľa mňa by mal listom,dodacím listom vrátiť tovar, vysvetliť o čo sa jedná a on by mal napísať a žiadať o vrátenie vniknutých nákladov - poštovného.Treba sa dohodnúť. Ja by som to dala do dobropisu, ale chcela by som doklad z pošty.

    Vrátenie tovaru a poštovného

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.