Zavrieť

Porady

Medzinárodný marketingový plán

Ahojte poraďáci,

potrebovala by som do školy vypracovať medzinárodný marketingový plán...

Vedel by mi s tým niekto pomôcť, alebo dať nejaký vzor?

Osnovu mám, keby mal niekto niečo z praxe veľmi by mi to pomoholo.

Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Igy je offline (nepripojený) Igy

    Igy
    Medzinarodny marketingovy plan na co? S tymto sa zaoberaju normalne cele oddelenia. Predpokladam ze to ma byt len nejaka studia ako vybudovat/zaviest novu znacku a ako ju podporit globalne s prihliadnutim na lokalne trhy a ich odlisnosti. Existuje cela fura strategiia moznosti ale musis najprv uviest nejaky priklad co a kde chces marketovat...

    misomiso je offline (nepripojený) misomiso

    misomiso
    Igy Pozri príspevok
    miso, to je podnikatelsky zamer. A teraz k tomu podme urobit marketingovy plan.
    Ano, ja by som sa zemeral najprv na to, ako predlzit cakacie doby na hr. prechode, ostatne pojde samo.

    ibiza je offline (nepripojený) ibiza

    ibiza
    no má to byť normálne aplikované na nejakú konkrétnu firmu. A všetko k tomu. Analýza prostredia, konkurencie, dopyt, ponuka... no hrôza...

    ibiza je offline (nepripojený) ibiza

    ibiza
    Nemám teraz pri sebe podklady k práci, ale mám aj osnovu toho plánu. Ide o niečo také, že máme analyzovať možnosti firmy na zahraničnom trhu.

    Igy je offline (nepripojený) Igy

    Igy
    No robit to takto vseobecne sa neda. Vyber si firmu (nieco v oblasti ktora ta bavi). Nasledne sa zamysli co by si robila keby si chcela preniknut na dalsi trh. Pojdes pekne podla osnovi a ani nevies ako a projekt bude hotovy. Nemusis hladat realne data. Staci ked pouzijes zdravy rozum a 1+1=2. Kludne tu case study poslat aj na predaji pukancov na hranicnych prechodoch. Vychodisko - vstup SVK do Shengenu = dlhsie cakacie doby na hranicnych prechodoch = dopyt po obcerstveni na hrnaiciach :-). Nasledne expandujes do okolitych krajin a ich pohranicnych oblasti...

    Medzinárodný marketingový plán

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.