Zavrieť

Porady

zastupovanie sro v daňových záležitostiach

ahojte poraďáci. pracujem ako externá účtovníčka pre jednu sro a konatelia by chceli aby som ich oficiálne zastupovala na daňovom úrade a iných inštitúciách. čo konkrétne musíme spolu spísať. aký druh zmluvy? treba to nahlásiť aj na daňovom úrade?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    bendži je offline (nepripojený) bendži

    bendži
    na zastupovanie pred daňovým úradom by si mala mať splnomocnenie od konateľov, ktoré odovzdáš na daňovom úrade. Zmluvne to môžete mať podchytené napríklad i v zmluve o vedení účtovníctva.

    Eulalia je offline (nepripojený) Eulalia

    Eulalia
    Ja som síce zamestnanec firmy, ale tiež to mám riešené plnou mocou, ktorú konateľ podpísal podpisom overeným u notára. Plná moc je založená v registračnej zložke firmy na DÚ a v pohode všetko funguje. Zváž si ešte, ako Ti už bendži napísal, či to budeš robiť v rámci dojednanej doterajšej odmeny a zmluvy, alebo spravíte dodatok k zmluve alebo úplne novú. Do tej plnej moci je treba uviesť, na akú adresu bude DÚ doručovať písomnosti, týkajúce sa firmy.
    Takým istým spôsobom mám riešené aj vzťahy so všetkými poisťovňami a za firmu podpisujem svojim menom.
    Naposledy upravil Eulalia : 26.10.07 at 15:50

    zastupovanie sro v daňových záležitostiach

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať