Ahojte,
zacali sme obchodovat s krajinami EÚ. Sme platcom DPH a aj firmy, s ktorymi obchodujeme su u nich registrovane ako platcovia DPH.
Vystavujeme a aj prijimame faktury.
Chcela by som si overit spravnost co sa tyka DPH.
Napriklad:
1. Vystavime fakturu do Ciech za dodane sluzby v sume 20000 CZ
Na fakturu uvadzam len sumu v CZ bez uvedenia DPH.
2. prijali sme fakturu z Polska za sluzby v sume 12000 PL
tiez na nej nie je uvedene DPH, len spolu suma v PL.
Zauctujem ju bez DPH a urobim samozdanenie?
Nastastie este len toho roku zaciname, takze dufam, ze to stihnem nastudovat a uctovat spravne.
vie mi niekto nejako strucne poradit ako sa tieto faktury z krajin EU uctuju spravne, alebo kde si to najdem ... na skolenie ma bohuzial sef nepusti, co nepochopim, ale nekomentujem
Ktore zakony o tom hovoria.
Vdaka za kazdu radu.