Zavrieť

Porady

odpočet praxe

Pracujem ako vychovávateľka, mám strednú pedagogickú školu, som zaradená do 9. platovej triedy s odpočtom 5 rokov z praxe. Prosím o radu-niektoré vychovávateľky s tým istým vzdelaním majú odpočet 3 roky. Potrebovala by som vedieť ktorý odpočet je správny a č. zákona, kde je to uvedené. Ďakujem za pomoc.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    eby je offline (nepripojený) eby

    eby
    odpočet sa menil z 5 rokov na 3 roky od 1. 1. 2003, malo by to byť nariadenie vlády 570/2002

    galia je offline (nepripojený) galia

    galia
    Minulý šk. rok som sa obrátila na MŠ a doporučili mi žiadať aj doplatenie. Odvtedy mám odpočet 3 roky a aj vyplatený finančný rozdiel. PS: Ďakujem všetkým, ktorí sa mi ozvali a boli ochotní poskytnúť nejakú radu

    1gabika1 je offline (nepripojený) 1gabika1

    1gabika1
    prepáčte prosím mohol by mi niekto pomôcť ako si nájdem to nariadenie vlády 570/2002 s platnosťou od 01.01.2003, pretože to neviem nikde nájsť.

    brčko je offline (nepripojený) brčko

    brčko
    1gabika1 Pozri príspevok
    prepáčte prosím mohol by mi niekto pomôcť ako si nájdem to nariadenie vlády 570/2002 s platnosťou od 01.01.2003, pretože to neviem nikde nájsť.
    napr. tu:
    http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/de...&Text=570/2002

    brčko je offline (nepripojený) brčko

    brčko