Zavrieť

Porady

Starate sa o svoje zdravie ???No schvalne

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
Kolko z vas sa stravuje zdravo, chodi cvicit (behat,posilnovna atd...) ? Komu sa neleni tomu sa zeleni sa vravi. Aj ked som lenivy stale sa odhodlam na nejaky ten zdravy pohyb....A co vy ?
Usporiadat
tina1 tina1

tina1 je offline (nepripojený) tina1

ty nas tusim tu budes dobre cvicit
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
J1rko J1rko

J1rko je offline (nepripojený) J1rko

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
No ja som vasnivy sportovec dalo by sa povedat tak preco nie ?
0 0
Antonia1 Antonia1

Antonia1 je offline (nepripojený) Antonia1

J1rko Pozri príspevok
Kolko z vas sa stravuje zdravo, chodi cvicit (behat,posilnovna atd...) ? Komu sa neleni tomu sa zeleni sa vravi. Aj ked som lenivy stale sa odhodlam na nejaky ten zdravy pohyb....A co vy ?
Ja chodím denne cca 5 km a každý štvrtok 1 hod.cvičiť kalanetiku
0 0
J1rko J1rko

J1rko je offline (nepripojený) J1rko

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
Antonia1 Pozri príspevok
Ja chodím denne cca 5 km a každý štvrtok 1 hod.cvičiť kalanetiku