Zavrieť

Porady

Elektrická poduška

Ahojte chcem sa spýtať vlani v auguste som kupila v obchodnom dome NAY v Nitre elektrickú podušku, svokrovi k narodeninám. No, ale som ju nevyskúšala hned, ani svokor, ale zapol ju až teraz niekedy minulí týžden a nefunguje. Myslíte, že nám ju vymenia hned, alebo budem musieť čakať 30 dni alebo neviem ako to dlho trvá na vybavenie reklamácie?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

    JAJA11
    beba13 Pozri príspevok
    Ahojte chcem sa spýtať vlani v auguste som kupila v obchodnom dome NAY v Nitre elektrickú podušku, svokrovi k narodeninám. No, ale som ju nevyskúšala hned, ani svokor, ale zapol ju až teraz niekedy minulí týžden a nefunguje. Myslíte, že nám ju vymenia hned, alebo budem musieť čakať 30 dni alebo neviem ako to dlho trvá na vybavenie reklamácie?
    Bohužiaľ, už len reklamácia a v trvaní tých maximálne 30 dní.

    duficek je offline (nepripojený) duficek

    duficek
    iba reklamacia.
    peniaze sa vracaju iba za nepouzity tovar originalne zabaleny, a to tiez iba na zaklade dobre vole obchodnika. vacsie retazce to tak ale bez problemov robia.

    raz som v jednom obchode kupil telefon a este ten den sa pokazil, na druhy den som dosiel za predajcom a chceli to dat na reklamaciu, ale dohodli sme sa nastastie na vymene za druhy kus, takze aj dohodnut sa da, ale nemal som na to narok...

    legolas je offline (nepripojený) legolas

    muž legolas
    Elektrickú podušku Ti v predajni nevymenia, reklamácia už neplatí žiadna, lebo je to už dlhá doba od predaja. Ak máš potvrdený záručný list mali by tam byť aj servisy na ktoré sa môžeš obrátiť v prípade poruchy a pod..

    zuzu247 je offline (nepripojený) zuzu247

    zuzu247
    Prosím, môže mi niekto poradiť? Môžu mi v predajni odmietnuť reklamáciu topánok (odpadol mi opätok na čižme-celý nielen to malé čierne na konci) kvôli tomu, že mám iba doklad o kúpe a nemám záručný list? Ďakujem

    zuzu247 je offline (nepripojený) zuzu247

    zuzu247
    Práve som otvorila asi stú tému a našla som to. ďakujem aj tak. (záručný list nie je podmienkou reklamácie, stačí doklad o kúpe)

    JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

    JAJA11
    zuzu247 Pozri príspevok
    Prosím, môže mi niekto poradiť? Môžu mi v predajni odmietnuť reklamáciu topánok (odpadol mi opätok na čižme-celý nielen to malé čierne na konci) kvôli tomu, že mám iba doklad o kúpe a nemám záručný list? Ďakujem
    K topánkam záručný list nemusí byť. Reklamáciu nesmú odmietnuť a do 30 dní vybaviť. Ak Vám je nebudú chcieť uznať, musia dokázať, že to bola Vaša vina, že ten opätok odpadol. Ja som kedysi kúpila čižmy, na ktorých sa zošľapali opätky za 1 mesiac (bežne na topánkach opätky nevymieňam), tak som reklamovala aj to. Vymenili mi opätky ale po 5 mesiacoch sa predrala aj podrážka v prednej časti. Vtedy mi už vrátili peniaze. Doteraz sa hnevám, lebo to boli drahé čižmy, chcela som si kúpiť niečo lepšie. Ale ako sa hovorí: "Asi boli určené do truhly, tam by boli vydržali".

    zuzu247 je offline (nepripojený) zuzu247

    zuzu247
    Len som chcela dokončiť ten môj príbeh z čižmami, trošku sme sa pohandrkovali s tetou predavačkou, ale keď už som jej sľúbila, že na druhý deň prídem s pracovníkmi SOI-ky, tak poľavila. (mala som dobrý argument, ešte rok záruky, to to stihnem vyreklamovať ). Ale nakoniec všetko dobre dopadlo a čižmičky už aj nosím.

    beba13 je offline (nepripojený) beba13

    beba13
    Tak už mám tu podušku vyreklamovanú, takú rýchlosť som neočakávala. Behom 2 týždňov odstránili závadu, nejaku poškodenú súčiastku vymenili a už ju máme doma a funguje.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.