Zavrieť

Porady

Tesim sa super stranke :-)))

Milí priatelia , túto stránku som našla pri hľadaní možnosti, čím začať v oblasti účtovníctva. Som totálny začiatočník. Chcem začať jednoduchým účtovníctvom a tak každá rada je drahá. Ďakujem za každú! Je tu veľa dobrých a užitočných informácii, zídu sa. Teším sa,že mám novú možnosť poznať nových ľudí. Veľa zdaru a úsmevu... Magda
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Johanka je offline (nepripojený) Johanka

    Johanka
    mysimis Pozri príspevok
    Magda, vitaj medzi nami a cíť sa tu ako doma.....
    ... a keď sa obráti pomer času stráveného doma a na Porade , napíš do rubriky zdravie\závislosť .

    SBAH je offline (nepripojený) SBAH

    Opatrovatelka svojho ZTP dietata, som na za opatrovatelskom príspevku. ...viac SBAH
    Držím ti palce. Aj ja som mala zo začiatku strach či to zvládnem, lebo som s účtovníctvom začala až o niekoľko rokov po škole, ale vyšlo to a dnes to robím rada. Aspoň si popri domácich prácach trochu cvičím mozgové závity. Ešte raz veľa úspechov. Aďa

    Magda14 je offline (nepripojený) Magda14

    Magda14
    Milá Aďa, ďakujem ti za tvoje slová, ktoré teraz naozaj potrebujem. Ak si najdeš chvíľu, napíš mi pár užitočných rád pre začiatok.
    Vďaka Magda :-)

    SBAH je offline (nepripojený) SBAH