Zavrieť

Porady

Sci-Fi úvery

Ako získať úver, ak nie som marťan? Ja som laik, ktorý rozoznáva v úveroch nasl. výška úveru, doba splácania, úroková miera, účel využitia, spôsob a hodnota zábezpeky, no banky pre mňa už 4 roky vyvíjajú svoje "produkty" a stále nič, čo znamenajú 4 roky? cca 120 nových "produktov" t.j. v priemere 3 nové produkty roče od cca 10 bankových subj. za štyri roky.
A teraz moje fakty, žiadam úver 4,5mil. Sk na dostavbu polyfunkčného domu, ktorý má slúžiť na moje podnikanie a ubytovanie, súčastná hodnota je
6 mil.Sk, ktoré ponúkam ako zábezpeku spolu s troj izb. bytom v hodnote 1,6mil.Sk, hodnota budovy po dostavbe cca 10mil.Sk splatnosť úveru požadujem 20 rokov čo dáva mesačnú splátku od 30 do 35tis.Sk akceptujem!
Môžem vyhlásiť, že vybavenie úveru mi spôsobuje vrásky pred štyrmi rokmi som ich nemal.
Viem, že tieto údaje sú nie celkom dostatočné no v prípade potreby rozšírim, vopred ďakujem za rady.
Usporiadat
chlap chlap

chlap je offline (nepripojený) chlap

riadim firmu, ktorá prenajíma priestory ...viac
Nerozumiem dosť dobre, v čom chcete poradiť ? V tom , ako získať od banky úver ? ..... Na to je pomerne jednoduchá odpoveď: musíte banku presvedčiť, že úver dokážete splatiť zo svojej podnikateľskej činnosti.

Banky totiž nezaujíma to, či máte čím ručiť .... banky zaujíma to, či úver dokážete splatiť. To ručenie je tam preto, lebo by sa mohlo stať niečo nepredvídateľné.

Ak banku nedokážete presvedčiť, že úver dokážete splatiť, tak na úver zabudnite ...... jedine, že by ste ako bankovú záruku použil peňažný vklad vo výške úveru a úrokov z úveru.
0 0
panki panki

panki je offline (nepripojený) panki

Správne, potrebujem poradiť, ako získať úver, prípadne zmeniť systém
moje súčastné príjmi sú nepostačujúce, ale keby som aj osobne nepodnikal v priestoroch objektu, výnos z prenájmu nehnuteľnosti na ktorý je aj reálny záujem môže byť 60tis.Sk/mesiac.