Zavrieť

Porady

Tlač excelu

Ahojte,
Píšem Dipl.prácu a potrebujem mať tabuľky v práci, ostatné robím vo Worde, len tabuľky som si urobila v exceli ale pri tlači mi nevytlačí tabuľku len text z nej ,bez oddelovacích čiar. Ako to docieliť aby som vytlačila tabuľku ?
Poradte, určite budem mať ešte viac otázok, s excelom som začiatočník ale aj v inšom- formátovanie ???
Díky
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mladymuz je offline (nepripojený) mladymuz

    mladymuz
    v každom pripade by som si excel riešil osobitne a označoval jednotlive listy podľa priloh...resp. ich dal na zaver...ak to ide cez word je to potom dosť nemotorne

    ..skus poslať taku jednu stranu

    Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

    Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac Rozalka
    lubinami Pozri príspevok
    Ahojte,
    Píšem Dipl.prácu a potrebujem mať tabuľky v práci, ostatné robím vo Worde, len tabuľky som si urobila v exceli ale pri tlači mi nevytlačí tabuľku len text z nej ,bez oddelovacích čiar. Ako to docieliť aby som vytlačila tabuľku ?
    Poradte, určite budem mať ešte viac otázok, s excelom som začiatočník ale aj v inšom- formátovanie ???
    Díky
    V exeli si musíš vybrať v menu: Formát - bunky - orámovanie