Zavrieť

Porady

Internetová čitáreň

Zdravím všetkých,

manžel začal podnikať s internetovou čitárňou. Poskytuje internet a služby s tým spojené (predaj cd, dvd..., skladanie PC, oprava PC....). Čitáreň je v prenajatom priestore Obecného úradu, s ktorým má NZ. Ak niekto vie, prosím, poraďte, čo všetko potrebuje k tomu, aby bol v prípade akejkoľvek kontroly v pohode. Potrebuje aj napriek tomu, že nepodáva žiadne nápoje, občerstvenie, povolenie od hygieny (resp. nahlásiť prevádzku na hygienu?)? Čo je potrebné vypracovať (prevádzkový poriadok, reklamačný, ???) a vyvesiť pre zákazníkov. Prosím, ak má niekto skúsenosti s podobnou prevádzkou, poraďte.

Ďakujem krásne.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Filip Glasa je offline (nepripojený) Filip Glasa

    Založil som Finstat.sk Filip Glasa
    na hygienu sa aj tak treba nahlásiť. A ešte požiarnika nechať skontrolovať a ak nemáte tak kúpiť hasiaci prístroj a urobiť evakuačný plán pre prípad požiaru. Ale to urobí aj tá požiarna kontrola.

    palinka je offline (nepripojený) palinka

    palinka
    aj revíziu elektroinštalácie priestorov kde podniká - má to mať majiteľ(zahrnuté v nájomnej zmluve)

    chicago je offline (nepripojený) chicago

    chicago
    Ďakujem za odpovede. Myslela som však skôr na "papierovačky", ktoré musí mať vyhotovené pre prípad kontroly. Vystavený reklamačný poriadok, poprípade knihu reklamácií, prevádzkový poriadok...
    Falap, na poschodí danej budovy je niekoľko firiem, ktoré majú spoločné toalety. To by mala každá jedna firma nahlásiť na hygienu ten jeden priestor? Nemá túto povinnosť Obecný úrad? Tá istá otázka ma napadá aj pri kontrole požiarnikom a zabezpečení či už hasiaceho prístroja alebo evakuačného plánu. Nemá sa o to všetko postarať majiteľ budovy, ktorý je v tomto prípade OÚ?
    Dik.

    lenkak je offline (nepripojený) lenkak

    Lenka lenkak
    Vystavený reklamačný poriadok, poprípade knihu reklamácií, prevádzkový poriadok...- toto áno.
    Každá prevádzka musí nahlásiť prevádzku na hygienu a WC zabezpečiť. SI v prenájme tak stačí napísať, že prenajímateľ má tieto priestory zabezpečené. Potrebuješ aj od neho priložiť povolenie, že môžeš pre svojich zákazníkov a svojich zamestnancov aj wc používať.

    Internetová čitáreň

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.