Zavrieť

Porady

Socialna poistovna - co po mne chce????

SOm student denneho studia na strednej skole. Prisiel mi list zo soc. poistovne, ze ja jul 2007 mam zaplatit 143,00sk

Co je to zac? Aj ked ide o taku symbolicku sumu, kde ju mam zobrat? Som snad zamestnany alebo dostavam podporu??
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Nie je to náhodou za Júl 2006 ? Nepodpísal si prihlášku do II. piliera ?
    Čo od teba SP chce sa musíš spýtať priamo vo Vašej pobočke.

    -------
    Veronika

    miro852 je offline (nepripojený) miro852

    miro852
    Nie je to Jul 2007. Samozrejme ze som nic nepodpisoval. To teraz mam ist behom pracovneho dna na pobocku vzdialenu 50km? Kto mi ospravedlni absenciu v skole? Si robite srandu zo mna, pani v socialnej..
    Monika Kováčová
    miro852 Pozri príspevok
    Nie je to Jul 2007. Samozrejme ze som nic nepodpisoval. To teraz mam ist behom pracovneho dna na pobocku vzdialenu 50km? Kto mi ospravedlni absenciu v skole? Si robite srandu zo mna, pani v socialnej..
    Daj si námahu a prepíš nám sem ten list... Lebo je to tam iste napísané...

    Alebo jednoduchšie: zavolaj si na pobočku, nemusíš cestovať.
    Monika Kováčová
    miro852 Pozri príspevok
    By som pisal do vecera...

    //nechapem preco to tak zmensilo....