Zavrieť

Porady

server

Dobrý večer,
prosím neviete mi poradiť - nejde mi odoslať mail - vypisuje mi chybu "server odmieta odosielateľa" -
čo s tým ?

ďakujem vopred za pomoc
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    elenka je offline (nepripojený) elenka

    elenka
    elenka Pozri príspevok
    Dobrý večer,
    prosím neviete mi poradiť - nejde mi odoslať mail - vypisuje mi chybu "server odmieta odosielateľa" -
    čo s tým ?

    ďakujem vopred za pomoc
    Posúvam

    elenka je offline (nepripojený) elenka

    elenka
    elenka Pozri príspevok
    Dobrý večer,
    prosím neviete mi poradiť - nejde mi odoslať mail - vypisuje mi chybu "server odmieta odosielateľa" -
    čo s tým ?

    ďakujem vopred za pomoc
    Prosím ak tu niekto je kto môže pomôcť - poraďte - potrebujem súrne poslať e-mail.
    ďakujem

    skonline je offline (nepripojený) skonline

    skonline
    asi posielas postu cez tzv. smtp, robila si nejake zmeny v nastaveniach posty alebo internetu,aky typ pripojenia mas do internetu?

    skonline je offline (nepripojený) skonline

    skonline
    toto riesenie tvojho problem od MS som nasiel v jednej diskusii:
    http://support.microsoft.com/default...b;en-us;214402
    ono to vlastne ani nie je riesenie, skor je to zdovodnenie, ze to nie je chyba posty, ale poskytovatela. Aj sa som sa s tym uz stretol,ale nejak sa sa to vzdy vyriesilo samo, ta adresa kam to posielas je taka, kam si uz niekedy nieco posielala - nevykazuje znaky SPAM-u?

    elenka je offline (nepripojený) elenka

    elenka
    nevykazuje znaky SPAMu, bežne tam posielam poštu - dcére a sebe do práce som si chcela posla, čo som si doma urobila.

    skonline je offline (nepripojený) skonline

    skonline
    chod do outlooku - Nastroje - Konta - Na zalozke Posta klikni vpravo na vlastnosti(ak mas viac post.kont, musis byt na tom, cez ktore to chces poslat). Otvori sa ti dalsie okno vyber zalozku servery a dole by si mala mat server vyzaduje overenie zaskrtnute a vpravo od toho je nastavenie v ktorom vyberies prvu moznost (pouzit rovnake nastavenie ako server prijimanej posty.
    Ak uz toto nezaberie, tak to vzdavam.

    elenka je offline (nepripojený) elenka

    elenka
    Veľmi pekne Ti ďakujem, že si tomu venoval čas,ale bohužiaľ
    nejde to, stále sa mi zobrazí hlásenie tej chyby.
    Prebehla som to podľa tvojho návodu.

    elenka je offline (nepripojený) elenka

    elenka
    Veľmi pekne Ti ďakujem, že si tomu venoval čas,ale bohužiaľ
    nejde to, stále sa mi zobrazí hlásenie tej chyby.
    Prebehla som to podľa tvojho návodu.
    Snáď niečo zajtra vymyslím.

    EditaF je offline (nepripojený) EditaF

    EditaF
    No tak som si to prečítal a navrhujem ti toto:
    1. Ak máš poštu na T-Come tak máš problém, riešil som takéto niečo aj v inej firme. Zmeň si poskytovateľa emailovej pošty a máš po probléme.
    2. jednoduché riešenie - skús sa prihlásiť cez Webmail a poslať to odtiaľ, ak to pôjde malo by to ísť aj z Outloku

    3. A ide ti internet po zmene na Turbo ...?, lebo pri zmene na iný program sa menia prihlasovacie údaje k internetu...


    Ak môžeš tak zavolaj na 0903470835 bude to tak lepšie.

    daja je offline (nepripojený) daja

    daja
    Pravdepodobne Ti to stále nejde (ani mne). Volala som do T-comu, majú nejakú poruchu. Takže chyba je u nich.

    elenka je offline (nepripojený) elenka

    elenka
    EditaF Pozri príspevok
    No tak som si to prečítal a navrhujem ti toto:
    1. Ak máš poštu na T-Come tak máš problém, riešil som takéto niečo aj v inej firme. Zmeň si poskytovateľa emailovej pošty a máš po probléme.
    2. jednoduché riešenie - skús sa prihlásiť cez Webmail a poslať to odtiaľ, ak to pôjde malo by to ísť aj z Outloku

    3. A ide ti internet po zmene na Turbo ...?, lebo pri zmene na iný program sa menia prihlasovacie údaje k internetu...


    Ak môžeš tak zavolaj na 0903470835 bude to tak lepšie.
    Zmenu na Turbo som mala este koncom minuleho roka - islo to ako delo.
    Toto sa mi stalo prvy krat. Este zavolam zajtra v pracovnom case do T-comu a potom uvidim.
    Dakujem za ochotu, budem Ta mat v "merku".

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.