Zavrieť

Porady

Jednoduché účtovníctvo

Mey Mey

Mey je offline (nepripojený) Mey

ahojte,
účtujem v jednoduchom účtovníctve a som začiatočník tak sa radšej pýtam.
Som kaderníčka a nakupujem si materiál ako su farby, laky, tužidla a pod. a takisto aj režijný materiál do kaderníctva. Ten režijný to je jasne, ale čo sa týka materialu môžem to normalne ako vydavok za materiál učtovať? Do režije davam čistiace, metlu, noviny do čakarne, lekarničku a ine veci ktoré nakupim.
Usporiadat
zuhl zuhl

zuhl je offline (nepripojený) zuhl

Áno môžeš.
0 0
Mey Mey

Mey je offline (nepripojený) Mey

ďakujem !!!!!!!!!!
a ešte taká vec, čo mam bankoví učet odchadza mi odtial inkasom elektrika a vložila som tam neakú časť z tržby za predošle dni, ale ako tržbu to už mam učtovane ako to teraz vložim na bankovi učet v alfe, ako osobný vklad podnikatela alebo iný nezdanitelný prijem.
0 0
RenataK RenataK

RenataK je offline (nepripojený) RenataK

cez priebežnu položku - vklad na BÚ
0 0
zuhl zuhl

zuhl je offline (nepripojený) zuhl

Ako os. vklad podn.
0 0
RenataK RenataK

RenataK je offline (nepripojený) RenataK

Prečo ako os. vklad, keď tu tržbu prijala do pokladne a z pokladne vloží na BÚ aby jej odchádzali platby na inkaso
0 0
zuhl zuhl

zuhl je offline (nepripojený) zuhl

Jasné, sorry, chvíľu som sa zamyslela a RP som nebrala ako normálnu. Máš pravdu, priebežná položka.
0 0
Mey Mey

Mey je offline (nepripojený) Mey

ďakujem..!!!!!
0 0
Mey Mey

Mey je offline (nepripojený) Mey

ešte sa spýtam,
na konci mesiaca čo su uroky na bankovom účte (tzv. bilancia učtu) učtujem v alfe ako iný zdanitelný alebo nezdanitelný príjem
0 0
Zita5 Zita5

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac
Mey Pozri príspevok
ešte sa spýtam,
na konci mesiaca čo su uroky na bankovom účte (tzv. bilancia učtu) učtujem v alfe ako iný zdanitelný alebo nezdanitelný príjem
Iný zdaniteľný príjem .
0 0
Mey Mey