Zavrieť

Porady

Mam napad

V skutocnosti mam napad ze ma niekto napad.
Som student v UK.
A chcel by som rozbehnut nejaky biznis najlepsie po internete lebo sa mi tu nechce pracovat na tychto ludi.
Ak by mal niekto napad ako spolupracovat tak napiste na kosak.p(at)gmail(dot)com

PS: rozmyslal som nad niecim takym ako kupou tovaru v UK a nasledovnim preposlanim na SVK ,cize ak mate niekto na svk internetovy obchod zamerani na dake veci co by mozno bolo tu lacnejsie kupit kontaktujte ma alebo som rozmyslal pretoze som v Skotsku. Tak organizovat nejake vylety zo svk alebo dovoz gajd zo skotska skutocne neviem.
Ale robit sa mi nechce a najom z niecoho platit musim :P
Naposledy upravil a13 : 12.04.08 at 13:32 Dôvod: chyba v texte
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    hubatá je offline (nepripojený) hubatá

    hubatá
    Ježišíííí, to je dobrý nápad, mne sa tiež nechce robiť!
    dobrééé.jpg  
    korela Chudoba cti netratí.

    Alex_M je offline (nepripojený) Alex_M

    Alex_M
    Konecne inovacna myslienka ako mat prachy bez roboty urcite na tom pracuj, drz sa svojho ciela

    Braňo je offline (nepripojený) Braňo

    Braňo
    Keďže pracovať sa Ti nechce, Tvoj úspech si vopred vylúčil. Gajdy sa dajú bežne kúpiť cez internet, tak ako aj škótska whisky.

    Chobot je teraz online Chobot

    Chobot
    a13 Pozri príspevok