Zavrieť

Porady

Ceniny

Pozdravujem všetkých poraďákov, chcela by som poprosiť o pomoc pri ceninác. Som začiatočník a neviem, do akých nákladov mám zaúčtovať kolky, keď to bolo na papiere a zmluvy pri zakladaní s.r.o. Moc ďakujem
Katarína
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Podľa mňa, ak boli zakúpené v hotovosti tak 538/211, ale kedže boli použité pri zriaďovaní spoločnosti neskôr ich možno preučtovať spolu s ostatnými nákladmi na zriaďovanie spoločnosti cez O41/623 do DNM - 011/041.

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    anabela43 Pozri príspevok
    Podľa mňa, ak boli zakúpené v hotovosti tak 538/211, ale kedže boli použité pri zriaďovaní spoločnosti neskôr ich možno preučtovať spolu s ostatnými nákladmi na zriaďovanie spoločnosti cez O41/623 do DNM - 011/041.
    Jedine v prípade, ak zriaďovacie náklady sú vyššie ako 50 tisíc. Založenie s.r.o. dnes stojí štandardne do 20 tisíc, a odpisovať túto sumu 5 rokov ako dlhodobý majetok?!?

    liba2 je offline (nepripojený) liba2

    liba2
    Vargová Katarína Pozri príspevok
    Dakujem vsetkym za pomoc.Nakoniec som to dala na 365 a potom im to vypltim z pokladnice.