Zavrieť

Porady

Rodicovsky prispevok, zamestnanie a nastup na matersku

Dobry den,

chcela by som Vas poprosit.
Som este stale poberatelkou rodicovskeho prispevku (dieta nenavstevuje statne zariadenie) ale zaroven od 09/2006 aj pracujem ako zamestnanec. V juni 2008 prestanem poberat rodicovsky prispevok (3 roky dietata) ale zaroven v 07/2008 nastupujem na novu MD.
Z coho sa bude pocitat moja materska?
Ake povinnosti mam ja ako zamestnankyna pri nastupe na MD?

Dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    brčko je offline (nepripojený) brčko

    brčko
    Materská sa bude rátať z VZ roku 2007.
    Ako zamestnanec pred nástupom na MD treba odovzdať v zamestnaní žiadosť o materské a po ukončení MD požiadať (nemusí byť písomne) zamestnávatela o čerpanie RD-ale to už ovládaš.

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    adinka55 Pozri príspevok
    Dobry den,

    chcela by som Vas poprosit.
    Som este stale poberatelkou rodicovskeho prispevku (dieta nenavstevuje statne zariadenie) ale zaroven od 09/2006 aj pracujem ako zamestnanec. V juni 2008 prestanem poberat rodicovsky prispevok (3 roky dietata) ale zaroven v 07/2008 nastupujem na novu MD.
    Z coho sa bude pocitat moja materska?
    Ake povinnosti mam ja ako zamestnankyna pri nastupe na MD?

    Dakujem.