Zavrieť

Porady

TEORIA

Som uplny laik a so ziadnymi skusenostami ale chcem sa opytat ako to funguje.

Ked napriklad kupim v USA dajme tomu 10 triciek QuickSilver dam si ich doviest na slovensko ku mne domov. Potom ich budem nasledovne predavat na webe a este na ebayi.

A teraz k tomu co som chcel napisat je to legalne ? Nekazim meno QuickSilveru alebo nemozem byt stihany z toho ze toto predavam ale vlastne moj sedliacky rozum mi hovori ze ja to vlastne iba predavam moj sukromny majetok cez inzerat ako je ebay a slovensky eshop takze je vsetko v poriadku a pretoze ti je akoby inzerat nemam problemy s reklamaciou aspon sa mi zda lebo ebay nema tiez ked si kupim tovar tak oni nerucia zan... ruci zan predajca ale ten malokedy napise ze je platna zaruka dovtedy a presto je ebay tak popularny.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    rickman je offline (nepripojený) rickman

    rickman
    Ano, je to v poriadku.

    Kupis si aj cely kontajner triciek pre osobnu spotrebu, zaplatis clo a potom prides na to, ze si ich vlastne kupil vela. Tak ich predavas. Ale vacsinou len formou inzeratov, alebo ebay - skratka nie webstranka na predaj quiksilver triciek s moznostou platby kartou.

    Hovori sa tomu legalna tienova ekonomika.