Zavrieť

Porady

Nanútený predaj

Ahojte. Vďaka tomu, že nečítam letáky do podrobnosti som sa dostala do problému a to: Prišla mi domov výhodná ponuka firmy Fleuer de Santé na kúpu parfému. Páčil sa mi tak som si ho objednala. Pri podpise objednávky som sa vraj zaviazala, že si budem od nich nasledujúci rok objednávať v každom katalógu a ak si neobjednám do určitého dátumu tak mi pošlu balíček v hodnote od 500 do 1000 sk. Ja som si ešte objednala 2 x z katalógu. Tretí krát mi katalóg neprišiel, prišiel rovno balíček v ktorom som nevedela čo je za 600 sk na dobierku. Ten som neprebrala. Prišiel, ale ďalší balíček, ktorý už nebol na dobierku a vnútri boli krémy a faktúra na 800sk. A poslali list, kde je napísané, že menia podmienky a keď nepreberem balíček, budú mi účtovať 150sk - náklady. Ako mám teraz postupovať? Môžem im poslať balíček naspäť, alebo fakt musím objednávať celý rok?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    poisonkatka je offline (nepripojený) poisonkatka

    poisonkatka
    ja som si tiez objednavala..rok som to vydrzala, potom som to zrusila...nemusis si objednat tie balicky, skus si objednat len nieco male..alebo tam skus napisat mail, ze to nechces a hotovo

    jozefstefan je offline (nepripojený) jozefstefan

    jozefstefan
    Balikcek, ktory nepride na dobierku ani do vlastnych ruk, akoby ani neprisiel.

    V podstate si dostala darcek, alebo sa to cestou stratilo Nech patraju po balicku.

    Nemam rad take firmy, ktore nutia po castiach kupovat svoje vyrobky za nekrestanske peniaze!

    benaja je offline (nepripojený) benaja

    benaja
    keď si objednám niečo malé zaplatím 80 sk poštovné. Na mail vraj nereagujú, skúsim doporučený list možno to zaberie. Včase, keď som si to objedávala mali 8 katalogov za rok, teraz majú 12. Zdá sa mi to nefér!

    benaja je offline (nepripojený) benaja

    benaja
    Balíček prebral môj syn, on netušil čo to je. A oni píšu, že keď sa im balíček vráti, tak mi budú učtovať 150sk.

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    benaja Pozri príspevok
    Balíček prebral môj syn, on netušil čo to je. A oni píšu, že keď sa im balíček vráti, tak mi budú učtovať 150sk.
    V zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom a podomovom predaji č. 108/2000 máš právo vrátiť zakúpený tovar do 7 dní bez uvedenia dôvodu. Takže im to pekne posielaj späť s odvolaním sa na tento zákon.

    § 12 ods. 1 a 2:

    (1) Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa § 10.

    (2) Ak predávajúci splnil informačné povinnosti podľa § 10 dodatočne, spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy do siedmich pracovných dní odo dňa, keď predávajúci dodatočne splnil informačné povinnosti, najneskôr však do troch mesiacov od prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.
    Naposledy upravil Chobot : 06.05.08 at 10:07

    Gabhus je offline (nepripojený) Gabhus

    Gabhus
    Mám skúsenosti s touto firmou, ale mne to zobrali mailom - zrušenie odberu. Jednoducho som im napísala, že za takúto drahú kozmetiku bez možnosti osobného výberu nie som ochotná platiť a že nasledujúci balíček nepreberiem. Poslala som im to štyrikrát v priebehu týždňa a je kľud.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.