Zavrieť

Porady

OCHRANA SPOTREBITELA

Dobry den,

s mojou firmou si davame zabezpecovat prekladatelske sluzby do roznych svetovych jazykov sukromnej spolocnosti (okrem ineho aj do arabstiny, rustiny, cinstiny a pod.) . Dana firma nam na preklad dava zaruku, resp. moznost overit si jeho spravnost, 10 kalendarnych dni. Po tomto termine uz nieje moznost nedostatky v preklade podla obchodnych podmienok , ktore si tato spolocnost jednostranne urcila, reklamovat. Na oplatku ponukaju len moznost dodatocnej korektury spoplatnovanej podla ich interneho cennika. Nakolko za 10 dni si nasa spolocnost nema moznost overit kvalitu prekladu, vznikaju nam tym velke naklady pri exporte niektorych zalezitosti do zahranicia, odkial k nam na nas produkt prichadzaju reklamacie niekedy aj po dvoch, troch ci siestich mesiacoch.

Moja otazka teda znie, nakolko mam zato, ze reklamacna doba je na Slovensku dvojrocna, ci tato firma kona v sulade s pravidlami o ochrane spotrebitela a ci je na taketo prekladatelske sluzby mozne si jednostranne ucelovo davat moznost 10 dnovej zaruky, resp. moznosti reklamacie.


Za promptne info Vam vopred dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.