Zavrieť

Porady

Zivnost s malym zarobkom

Dobry den,chcem sa spytat. Planujem si zalozit zivnost,lenze problem mam taky,ze som este student,teda a moju pracu,teda zivnost budem vykonavat vo volnom case,to znamena ,ze jeden mesiac mozem mat napr. zisk 5 000 SK a druhy mesiac nic...a chcem sa spytat,ze ci sa mi to oplati,pretoze si myslim,ze ak mam platit nejake vysoke zdravotne a socialne tak by som iba isiel do minusu,nemyslite? hm...a ete prichadzajuce euro,myslite ,ze by to bol problem?
Vopored za odpovede Dakujem.
S pozdrazom Vlado.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mardea je offline (nepripojený) mardea

    mardea
    NIe som az taky odbornik na tuto problematiku, ale ja mam zivnost popri zamestnani a tam plati podmienka, ze ak moj prijem zo zivnosti neprekroci myslim nejakych cca 90.000 Sk za rok, tak nemusim platit ziadne odvody, len si zdanit prijmy zo zivnosti v danovom priznani a viest jedoduche uctovnictvo. Odvody za mna plati zamestnavatel zo mzdy,ktoru unho dostavam.
    Ak si studentom riadneho denneho studia, tak by sa na teba podla mna malo vztahovat to iste, pricom odvody za teba neplati zamestnavatel, ale stat.

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács