Zavrieť

Porady

stratený balík

Nedoručený tovar z Francúzska
Dobrý deň, ak mi niekto vie poradiť, poprosil by som o pomoc. Objednal som si na auto náhradné diely z Francúzska, požadovali platbu vopred, tak som všetko vrátane poštovného a všetkých poplatkov uhradil, balík som požadoval poistiť. Žiaľ zatiaľ mi neprišiel a keď som volal dodávateľovi, povedal mi, že na francúzskej pošte nevedia zistiť, kde sa momentálne balík nachádza. Čo môžem urobiť, ak mi balík vôbec nepríde a dodávateľ mi nepošle druhý tovar ani nevráti peniaze?
Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Od koho si to objednával? Je to nejaký tvoj stály dodávateľ, alebo ako si k nim prišiel ? Posielali to poštou? Tak musia mať doklad, žiadaj ho napr. prefaxovať.

    Ak to bola nejaká seriózna firma, mali by mať aj oni záujem,aby sa balík našiel.Neverím, že by Francúzi na pošte nedávali doklad a nejaké číslo zákazky...Ak nemajú oni záujem pomôcť, vyžiadaj si od nich kontakt,príp.názov firmy ,ktorá balík prepravovala a samozrejme číslo zakázky.

    Ak to bol nejaký náhodný kontakt z internetu,tak neviem,neviem

    Barbara je offline (nepripojený) Barbara

    no niekedy fakt nevijem gdo som ...viac Barbara
    r4cv Pozri príspevok
    Nedoručený tovar z Francúzska
    Dobrý deň, ak mi niekto vie poradiť, poprosil by som o pomoc. Objednal som si na auto náhradné diely z Francúzska, požadovali platbu vopred, tak som všetko vrátane poštovného a všetkých poplatkov uhradil, balík som požadoval poistiť. Žiaľ zatiaľ mi neprišiel a keď som volal dodávateľovi, povedal mi, že na francúzskej pošte nevedia zistiť, kde sa momentálne balík nachádza. Čo môžem urobiť, ak mi balík vôbec nepríde a dodávateľ mi nepošle druhý tovar ani nevráti peniaze?
    Ďakujem.
    jój to bol asi nemdobrý nápad platiť vopred a ešte k tomu do zahraničia. a čo môžeš urobiť? no druhýkrát neplatiť vopred.
    Arizona ti už napísala, že čo máš urobiť.

    Kazu je offline (nepripojený) Kazu

    Kazu
    r4cv Pozri príspevok
    Nedoručený tovar z Francúzska
    Dobrý deň, ak mi niekto vie poradiť, poprosil by som o pomoc. Objednal som si na auto náhradné diely z Francúzska, požadovali platbu vopred, tak som všetko vrátane poštovného a všetkých poplatkov uhradil, balík som požadoval poistiť. Žiaľ zatiaľ mi neprišiel a keď som volal dodávateľovi, povedal mi, že na francúzskej pošte nevedia zistiť, kde sa momentálne balík nachádza. Čo môžem urobiť, ak mi balík vôbec nepríde a dodávateľ mi nepošle druhý tovar ani nevráti peniaze?
    Ďakujem.
    Oni to posielali poštou? No to je nejaká divná firma. A aj keby to išlo poštou, nemôže sa to len tak stratiť. Aj tam sa dá odsledovať, kde až balík prišiel, tak nech to urgujú, ak to teda vôbec poslali. Čo sa mňa týka, vypýtala by som si od nich namailovať kedy, na akej pošte a pod akým číslom ten balík posielali a zavolala by som si na tú poštu a potom by som poprípade žiadala písomne aby sa mi vyjadrili.

    r4cv je offline (nepripojený) r4cv

    r4cv
    ďakujem za rady.
    Z tejto firmy je to 3. balík, prvé dva prišly v poriadku.
    Ad: platba vopred
    Dodávateľ požaduje plnú platbu vopred, inak tovar neodošle (ani v rámci Francúzska), tak nebola iná možnosť. Pokiaľ viem, fungujú najmenej 14 rokov, tak snáď je to seriózna firma.
    To, že balík neprišiel som urgoval hneď po predpokladanom príchode, len oni sa nemôžu rozhýbať. Zatiaľ mi neposlali ani kópiu odosielacieho lístku.
    So sledovaním balíku je problém, v Nemecku sa prekladal do DPD a oni mu pridelili iné číslo, ktoré mi nevie nikto povedať a bez neho nezistím, kde sa balík nachádza.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    r4cv Pozri príspevok
    ďakujem za rady.
    Z tejto firmy je to 3. balík, prvé dva prišly v poriadku.
    Ad: platba vopred
    Dodávateľ požaduje plnú platbu vopred, inak tovar neodošle (ani v rámci Francúzska), tak nebola iná možnosť. Pokiaľ viem, fungujú najmenej 14 rokov, tak snáď je to seriózna firma.
    To, že balík neprišiel som urgoval hneď po predpokladanom príchode, len oni sa nemôžu rozhýbať. Zatiaľ mi neposlali ani kópiu odosielacieho lístku.
    So sledovaním balíku je problém, v Nemecku sa prekladal do DPD a oni mu pridelili iné číslo, ktoré mi nevie nikto povedať a bez neho nezistím, kde sa balík nachádza.
    Ja by som "bombardovala" DPD, veď musia mať nejakú registráciu? Alebo nech to urobí odosielateľ!
    Dnes málokto posiela do zahraničia balík bez poistenia. Niekto musí niesť zodpovednosť za stratu!!!
    Veď v dnešných časoch je takmer všetky zásielky možné sledovať na internete

    r4cv je offline (nepripojený) r4cv

    r4cv
    Ahoj,
    balík nakoniec prišiel. Po urgencii cez francúzskych známych mi poslali faxom podací lístok. Balík bol podaný 29.05. a podľa internetu francúzsko opustil 12.06., 14!!! dní sa niekde v depe váľal v kúte a aj tak vyzeral. Našťastie nič nebolo poškodené.

    Pre budúcnosť viem, že 1. trieda môže ísť 3 týždne.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Hlavne, že sa našiel, aj keď s trampotami.
    Alebo,žeby Francúzi nevedeli kde je Slovensko?

    kámoške chodili dopisy z USA po zhruba dvoch mesiacoch.Američania totiž poštu posielali do Slovinska a Slovinci následne na Slovensko

    VladoaKatka je offline (nepripojený) VladoaKatka

    VladoaKatka
    r4cv Pozri príspevok
    Ahoj,
    balík nakoniec prišiel. Po urgencii cez francúzskych známych mi poslali faxom podací lístok. Balík bol podaný 29.05. a podľa internetu francúzsko opustil 12.06., 14!!! dní sa niekde v depe váľal v kúte a aj tak vyzeral. Našťastie nič nebolo poškodené.

    Pre budúcnosť viem, že 1. trieda môže ísť 3 týždne.
    Nech je to 1., 2. alebo aj *./hviezdičková trieda/, ak sa tovar prekláda tak to trvá. Pravdepodobne aj vo Francúzsku šetria, keď to neposielali kurierskou službou, alebo by cena za prepravu prevýšila cenu tovaru?

    P.S.: mne z ČR tiež prišla zásielka po 3-och týždňoch - zbernou službou ČSAD, pre zaujímavosť na 250 km úseku bola 8-krát prekládaná z prepravy na prepravu, všade najprv zaevidovaná-odoslaná atď.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.