Ak niekto setri, nemusi este vyrabat nekvalitne. Vyrabali ste mozno plastove casti. To, ze ste na to pouzili material, v inom pripade nekvalitny, neznamena, ze ten celok neprezil cele auto. Dnes kazdy rozmysla, vsetko dotahuje do dokonalosti a pouzitie ineho mozno na nieco ine kvalitneho materialu by bolo mrhanie penazi. Chcem tym len povedat, ze je zbytocne vyrobit napriklad tu sviecku z materialov vyvinutych v kozme, ktore zarucia, ze aj po rokoch bude mat 99 % jej casti vlastnosti novej, ked aj tak tu sviecku bude treba prave pre to 1 % vymenit. A vobec to nemusi byt ovplyvnitelne tou svieckou, ale napriklad servisom, alebo prevadzkovymi podmienkami, ktore nikto nezaruci a ten diel dozije ako celok. V kazdom pripade dnes maju vyrobcovia dokonaly system kontroly vstupneho materialu, konstrukteri zavadzaju dokonale riesenia v zaujme setrenia, nie vsak na ukor kvality a znizenia uzitkovej hodnoty. Cele auto a kazda jeho cast maju popredu pomerne presne spocitanu zivotnost. Cele to smeruje a nie len u aut asi tam, ze ked sa uz nieco rusi, tak to dozilo vsetko a pokial mozno maximum sa recykluje, ale nie tak ako sme zvyknuti u nas. Na srotovisku rozobrat dve-tri embecky a zlozit z nich dalsiu, ktora nam bude sluzit dalsich dvadsat rokov. Teda aj tie sviecky po skonceni ich zivotnosti nemontujme do ziadneho ineho auta. Na Slovensku je to ale tak, ze aj v znackovom servise Vam predaju pouzity diel vraj zarucene dobry, vratane oleja.