Zavrieť

Porady

Hupka

Ahojte,

zdravím všetkých priaznivcov tejto stránky. Pracujem v ekonomike už 25 rokov. Niekedy v účtovníctve, niekedy sa venujem mzdám.

Nie som až taký nováčik, ale dlhý čas som tu nebola. Splnila som si totiž svoj sen a začala som sa venovať okrem účtovníctva - čo ma veľmi baví - aj písaniu a trošku aj prekladaniu z RJ. Preložila som niekoľko príbehov od amatérskych spisovateľov a okrem seba som urobila radosť aj malej hŕstke romantikov.

Vo voľnom čase sa venujem písaniu románov pre ženy a občas sa mi podarí zosmoliť aj nejaký veršík, alebo básničku. Viď "Balada o strome".

Presvedčila som vydavateľa a jeden môj román vyšiel knižne. Samozrejme, že je z "nášho" prostredia účtovníkov.

Inak som tomu človeku, ktorý vymyslel internet zaviazaná do smrti. Vďaka nemu som sa zoznámila s mnohými skvelými ľuďmi, medzi ktorých zaraďujem aj vás.

Ak by niekoho zaujímala moja tvorba, tak môžem zverejniť, ak admin súhlasí, adresu svojho webu. Mám tam svoju fotografiu,takže nie som tajomná neznáma.

Inak mi môžete písať na e-mail hupka@centrum.sk
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    michelle84 je offline (nepripojený) michelle84

    michelle84
    HUPKA64 Pozri príspevok
    Ahojte,

    zdravím všetkých priaznivcov tejto stránky. Pracujem v ekonomike už 25 rokov. Niekedy v účtovníctve, niekedy sa venujem mzdám.