Zavrieť

Porady

mzda v Olympe

Mey Mey

Mey je offline (nepripojený) Mey

ahojte,
potrebujem poradiť, a trochu surne.
stiahla som si olymp a potrebujem spraviť vyplatu na 400 korun, môžte mi poradiť ake percenta a odvody a ako to prepočitať aby to neak sedelo, som v tom začiatočník a vypadlo mi to z hlavy potrebujem s tym poradiť.
Prosííííííííííííííííííííííí mmmmmm.
Ďakujem.
Usporiadat
endrju endrju

endrju je offline (nepripojený) endrju

Mey Pozri príspevok
ahojte,
potrebujem poradiť, a trochu surne.
stiahla som si olymp a potrebujem spraviť vyplatu na 400 korun, môžte mi poradiť ake percenta a odvody a ako to prepočitať aby to neak sedelo, som v tom začiatočník a vypadlo mi to z hlavy potrebujem s tym poradiť.
Prosííííííííííííííííííííííí mmmmmm.
Ďakujem.
Chybaju dolezite informacie, bez ktorych nema zmysel radit "od pasa". Najdolezitejsia je ta, ze nie je jasne, o aku vyplatu ide. V cistom / v hrubom / z pracovneho pomeru / z dohody / ... ?
Apropo, vyhladavac zatial funguje a o percentach a pravidlach odvodov tu najdes stovky a mozno aj tisice tem.


Otazka na zaver: Nebude rychlejsie spocitana jedna vyplata rucne, ako cez mzdovy softver (demo verzia), v ktorom treba pred vypoctom nahodit "milion" udajov?
A este: co znamena "trochu surne"?
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Mey Mey

Mey je offline (nepripojený) Mey

trochu surne preto lebo som nato zabudla a zajtra musim odovzdať do socialky vykaz a je to skrateny pracovny pomer na menej ako 15 hod. tyzdenne a je to v hrubom, mame to len preto lebo to od nas žiadal živnostensky urad aby sme mali zamestnanu zodpovednu veducu.
Ďakujem.
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Mey Pozri príspevok
ahojte,
potrebujem poradiť, a trochu surne.