Dobrý deň všetkým, pripájam sa k tejto téme, nakoľko informácií o tejto forme pracovného pomeru je pomerne málo. Pokiaľ by sme chceli v pracovnej zmluve dohodnúť výkon práce zamestnanca v domácich podmienkach, čo všetko to obnáša?
Zaujíma ma napríklad:
evidencia pracovného času (je dohodnutý len rozsah? - napr.40 hod/týždeň?)
od toho sa odvíjajúce počty stravných lístkov (forma zabezpečenia stravovania zamestnancov)
aké podmienky musí práca spĺňať, aby sa dala nazvať domáckou prácou?
Na prvý pohľad vyzerá domácka práca ako jednoduchšia cesta, no chceme sa vyvarovať chýb, ktoré vyplynú z nedostatočných skúseností. Preto, ak to máte vyskúšané v praxi, prípadne ste zažili na vlastnej koži napr. kontrolu takýchto zamestnancov z IP (nedokážem si predstaviť priebeh..), napíšte prosím postrehy, čo treba dodržať, prípadne čomu sa vyvarovať.
Ďakujem.