Zavrieť

Porady

Reklamacia a teraz co?

reklamacia po podani staznosti na vybavenie reklamacie ma firma kontaktovala a chce dat celu zalezitost do poriadku. Uvidime.
Naposledy upravil SandraM : 28.10.08 at 18:37
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    SandraM Pozri príspevok
    Uz neviem co dalej! Minuly rok som si kupila vysavac Electrolux za 7 000,- Sk ( aby mi dlho vydrzal) v DAT.BA ked som ho zapla prvykrat aj sa mi zdal dajaky cudny , predtym som bezvreckovy nemala tak som myslela ze to tak ma byt. No po dvoch mesiacoch som ho isla reklamovat zavada : nedolieha zadny kryt a prehrieva sa. Vratili ho s odvovodnenim: ,,oprava zadneho krytu". Po necelom polroku som isla reklamovat rovnaku vadu vysavaca priamo do servisu . Zavada zadny kryt - Odpoved : ,,Vymena zadneho krytu". Ked som ho doma zapojila , kryt doslova ,,lietal" po obyvacke . Potom som ho znovu zbalila , odniesla do predajne a pozadovala som odstupenie od kupnej zmluvy. Toto sa vraj da az po tretej reklamacii. Tak som ho reklamovala treti raz. Po mesiaci sa mi vratil s textom, ze zadny kryt opravili ale ze tato zavada sa opakuje preto ze mam znecisteny zadny filter a mam si kupit novy. Viem ze to robilo od novoty tak, aby som im dokazala ze mam pravdu som priamo na ich predajni kupila novy filter za 1290 nasadila ho a kryt uletel znova. Spisali sme stvrtu reklamaciu a tam som pozadovala vratenie penazi za vysavac aj novy filter. Teraz ma po mesiaci cakali so znaleckym posudkom od znalca ktory sa stotoznuje zo servisom, ale len stym stvrtym, (ostatne nespomenuli), ze vysavac sa neda opravit z hygienickych dovadov pretoze je motor znecisteny. A co stim ma zadny kryt? A ked mne do obyvacky vypustalo prach tak urcite ze aj do motoru. Tak som spisala staznost na vybavenie reklamacie. A Viem 100% ,ze tam maju v takomto stadiu reklamacii dva rovnake vysavace s rovnakou vadou. A co teraz. Vysavac sa neda pouzivat a peniaze nechcu vratit poradte? Dakujem
    Skús napísať priamo výrobcovi, aké máš patálie s jeho výrobkom a ako ti predajca neuznal reklamáciu. Prípadne dolož všetky dokumenty.

    Možno niekto vo firme výrobcu sa nad tebou zľutuje a vyrieši to k tvojej spokojnosti.

    Mal som raz kolegu, ktorému vnútro chladničky prasklo po celej šírke. V predajni to nechceli uznať, preto to nafotil a poslal výrobcovi - bola to Whirlpoolka a písal do Popradu. Cez predajňu potom poslali novú chladničku a pokazenú zobrali späť. Neviem, kde má Elecrtolux obchodné zastúpenie, ale na internete si to ľahko nájdeš.

    SandraM je offline (nepripojený) SandraM

    SandraM
    Dakujem za radu. Myslim, ze aj tak mi nic ine neostane.Ale aj tak viem ze ako spotrebitel som v pravu. Predsa nemozu ignorovat vsetky zakony.

    Reklamacia a teraz co?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.