Ja neviem, pripadá mi, že riešiš nepodstatné veci.
Ja robím v škole tiež krúžok. Už druhý rok. Krúžok je vypísaný tiež hned po skončení 5 hodiny. Zopar detí ide najskor na obed, tak pridu trochu neskor. Ale su aj deti, ktore na obed nechodia. Začinam s tymi. Neviem, či je podstatné, či naozaj to dieťa strávi presne 1 a pol hodiny na kružku, alebo to, že ho tá činnosť baví a stíha urobiť to, čo je naplánované.
Minulý rok, ked som začínala, tak som sa veľmi trápila, že nie vždy som zaujala všetkých 16 detí. Dnes sa s tým už netrápim - maju aj nahradnu činnsoť a ked sa im nechce vyrábať to, čo navrhnem, robia si iné. A na čas sa veľmi nepozerám. Proste občas urobíme naplánované veci rýchlejšie - napríklad keD sme vyrábali voňavé mydlá. Ale posledne sme robili koralkové ozdoby na vianočný stromček a to ich tak bavilo, že robili úplne všetci a ešte som nastavovala pol hodiny, aby si každé odnieslo aj niečo domov aj niečo ostalo v kole.
Tým chcem povedať, že je podstatnejšie to, či sú deti na krúžku spokojné, či ich činnosť baví. Alebo tam chodia iba z prinútenia.