Zavrieť

Porady

Reklamácia výrobku u zahraničného výrobcu

Dobrý deň,
asi pred pol rokom sme u slovenského obchodníka kúpili drevené dvere, nelakované. Doma sme si ich osetrili moridlom a lakom. No asi po 2 mesiacoch sa nám zacali akoby rozpínat v strede tak, ze ich nebolo mozné vôbec vtesnat do zárubne. Takze ich nie je mozné vôbec zavriet. Stredová doska, tzv. lúc, sa od okrajového odtahuje, uz je tam medzera cca 5mm.

U predajcu sme sa informovali, ako postupovat. Skonstatoval, ze ide pravdepodobne zle zalepenie dielov dveri a
odporucil nam, aby sme si ich radsej dali opravit v stolarstve na vlastne naklady (rozmontovat, opat zlepit, zalisovat), lebo on ich objednal u polskeho vyrobcu a v tom pripade sa reklamacie tahaju dlho, niekedy rok, dva!!!

Viem, ze na Slovensku musi byt reklamacia vybavena do 30 dni. Ako je to vsak v pripade zahranicneho dovozcu tovaru?

Za radu vopred dakujem.
P1050083s.JPG  
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Reklamácia výrobku u zahraničného výrobcu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.