Zavrieť

Porady

reklamacia (zlomena stolicka)

Chcem sa opytat, ked idem reklamovat stolicku (zlomena opierka na ruku), tak musim tam vziat celu stolicku, alebo staci len zlomenu cast. (moc sa mi ju nechce rozoberat a balit). vid obr.
2008_11200002.jpg  
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jurka je offline (nepripojený) jurka

    Man jurka
    Stačí vziať doklad o kúpe a zlomenú područku.Mám presne takúto reklamáciu v predajni už druhý krát.(Chcelo by to zohnať kovové područky)

    jurka je offline (nepripojený) jurka

    Man jurka
    Áno,aj prvý krát to stačilo.Do dvoch týždňov bola nová područka doručená na predajňu.

    Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

    Fero11
    No bohuzial ma poslali domov, ze mam tu stolicku rozobrat poukladat do krabice a doniest, potom mi ju vymenia, ale ja niesom z toho mesta, kde som to kupoval a nechodim tam casto a ked tam mam ist narokom, tak to by bola draha stolicka.
    A este k tomu nemam uz od nej krabicu
    Naposledy upravil Fero11 : 21.11.08 at 19:12

    jurka je offline (nepripojený) jurka

    Man jurka
    Tak to ma teda prekvapilo.Ja som tú stoličku kupovala v PE.Keď sa nám područka zlomila,telefonicky som sa informovala v predajni na postup reklamácie.Stačilo priniesť zlomenú časť,doklad o kúpe a reklamačný list.Predajňa reklamovala područku u výrobcu a s najbližším rozvozom tovaru mi ju doručili na predajňu.Z predajne mi telefonicky oznámili,že si môžem pre ňu prísť.Aj pri druhej reklamácii som použila presne ten istý postup.Keď nechceš ísť znova do predajne,možno by stálo za to nájsť na nete výrobcu a priamo u neho si objednať novú područku.Ak by ťa to vyšlo lacnejšie.Je mi lúto,že si to nevybavil.

    Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

    Fero11
    Neviem kto je vyrobca asi CINA a keby som im napisal, tak by mi asi nerozumeli Ide o to, ze ci tu stolicku este chcem, lebo na reklamacnom hovorila pani, ze tu maju uz tychto ruciek zlomenych viac a este dokonca povedala, ze je to prava podrucka a mala pravdu ..... ze uz kontaktovali Dansko (asi hlavny dovozca pre europu). Uz ju mam zbalenu (sice nie v original baleni, pretoze to je uz na smetisku) a cakam, ked niekto pojde do mesta nech ju tam vezme.

    reklamacia (zlomena stolicka)

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.