Ahojte, mám problém s DIGI TV.
Asi pred rokom nám prestali chodiť šeky na uhradenie mesačného poplatku za služby. Tým pádom sme ich neuhrádzali. Domnievali sme sa, že pravdepodobne pošlú šeky naraz za niekoľko mesiacov, ale neposlali. Od začiatku sme mali na šekoch uvedené skomolené meno a preto sme tam telefonovali. Či nám náhodou nechodia šeky preto, lebo nás poštárka nevie nájsť. Opravu v systéme urobili, ale šeky nám napriek tomu nezačali posielať. Nejako nás už nebavilo im stále vyvolávať a tak sme to nechali tak. To bolo asi po 4 mesiacoch. Jedného dňa sme zistili, že nás od signálu odpojili. Žiadna upomienka za neuhradené platby, nič. Považovali sme to za zrušenie zmluvy a tak sme to neriešili. Minulý týždeň, keďže idú vianoce som sa rozhodol, že si znovu necháme spojazdniť signál. Na info linke som sa dozvedel zaujímavú informáciu. Máte nedoplatok vyše 4 000,-Sk. Tí kreténi účtovali mesačné poplatky i napriek tomu, že nám signál odpojili. Môže niekto pýtať peniaze za niečo čo Vám vlastne nedal? Stále sa odvolávajú na všeobecné obchodné podmienky v ktorých to vraj je uvedené, ale nič som tam nenašiel, čo by konkrétne popisovalo takúto situáciu.