Zavrieť

Porady

zamestnanie studenta VS

Prosim chcela by som poradit. Som studentka VS a mam moznost pracovat. Aku zmluvu je najlepsie uzavriet? Rozmyslala som napr. nad dohodou o brigadnickej praci studenta, ale nemam jasno kolko hodin max. mozem odpracovat tyzdenne a za rok. Alebo je lepsie uzavriet prac. pomer na plny uvazok? A tam je to ako s odvodmi do soc. a zdrav. poistovne a danami?
Diky moc
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Anja111 je offline (nepripojený) Anja111

    Anja111
    ewicka2 Pozri príspevok
    Prosim chcela by som poradit. Som studentka VS a mam moznost pracovat. Aku zmluvu je najlepsie uzavriet? Rozmyslala som napr. nad dohodou o brigadnickej praci studenta, ale nemam jasno kolko hodin max. mozem odpracovat tyzdenne a za rok. Alebo je lepsie uzavriet prac. pomer na plny uvazok? A tam je to ako s odvodmi do soc. a zdrav. poistovne a danami?
    Diky moc
    DBPŠ je možné uzatvoriť na dobu neurčitú. Študent môže na základe tejto dohody odpracovať v priemere 1/2 týždenného pracovného času, pričom sa posudzuje odpracovaný čas za obdobie max. 12 mesiacov.

    u.erika je offline (nepripojený) u.erika

    matka, babka troch prekrásnych chlapcov ...viac u.erika