SAIVI ..účtovala som raz jednu spoločnosť a tá platila doradu vsetky takéto faktúry na registrácie do vselijakých databáz, lebo si mysleli, že to musia tak ako byť registrovaný v Obchodnom registri,.. a aj ked sme ich na to upozornili, aj tak tá pani povedala že radsej to poplatí nech nemá neskôr problémy : )
Podla mna prave preto to tie firmy takto robia, lebo sa spoliehaju, ze vacsina alebo aspon cast "zakaznikov" sa k tomu postavi tak, ako pises
. Nepovazujem tieto "telefonicke" firmy za seriozne, z principu v telefonickom rozhovore odmietam vsetko a radsej riesim mailom. Ked mi aj nieco vnucuju telefonicky a chcu pocut "ano", poziadam o zaslanie emailom alebo mam zaujem pozriet cih webstranku - a cuduj sa svete, ziaden email nie su ochotni poslat, webstranka neexistuje alebo su tam len zakladne nepouzitelne informacie.
S tym zaslanim potvrdzujuceho emailu by som taka optimistka nebola
- samozrejme, bolo by to serioznejsie, ako len takto telefonicky.
Viem si predstavit, ze pani na druhom konci telefonnej linky bola prekvapena z mnozstva tvojich otazok
, lebo tiez sa skor stretavam s tym, ze ludia nechcu riesit, radsej nechaju tak alebo zaplatia.