Zavrieť

Porady

postup pri reklamácii

Dobrý deň,
chcela by som vás požiadať o serióznu radu ako postupovať pri reklamácii vchodových dverí. Dvere mi boli namontované asi pred mesiacom. Po dôkladnejšom preskúmaní sme na nich odhalili viaceré vady, ktoré sme išli hneď nahlásiť do predajne. Boli sme tam už štyri krát a zakaždým nás odbili tým, že o nás vedia, ale momentálne majú množstvo práce. Dokonca ani na naše naliehanie nám nebol vystavený žiaden reklamačný list. Poraďte ako ďalej postupovať.


Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Obrátiť sa na SOI. Jednoznačne a nekompromisne.

    Janurka je offline (nepripojený) Janurka

    Janurka
    smith Pozri príspevok
    Obrátiť sa na SOI. Jednoznačne a nekompromisne.
    S týmto súhlasím. Keďže však nemáte v ruke reklamačný protokol, môže sa stať, že sa predávajúci bude brániť tvrdením, že ste nič nereklamovali. Uplatnite reklamáciu podľa zákona o ochrane spotrebiteľa. Tu je v § 18 uvedené, že predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Predávajúci je povinný, ak reklamáciu neuzná do 3 pracovných dní, výrobok zaslať na vlastné náklady na odborné posúdenie.

    feron je offline (nepripojený) feron

    feron
    určite treba trvať na vystavení reklamačného protokolu, aj pod tlakom, že ak to neurobia obrátite sa na SOI, ak sa budú brániť, priamo pred nimi na SOI zavolať, tým to síce u SOI asi nevybavíte (budú to chcieť písomne), ale obchodník bude vidieť, že to mysllíte vážne

    paťuška je offline (nepripojený) paťuška

    paťuška
    Pred časom som mala problém spočívajúci v tom, že T-com, ktorého reklama na nás kričí už aj z chladničky nám zavádzal pevnú linku s internetom 2 mesiace! a zakaždým, keď sme tam volali, povedali, že dali to ďalej technickému úseku atď. Až ma to naštvalo a povedala som im, že ak to neurobia do konca týždňa (bola streda) zavolám na nich napr. Markízu a na druhý deň bola linka aj internet spojazdnený. Takže niekedy treba "postrašiť" aj takto.

    anaman je offline (nepripojený) anaman

    22 rokov sa venujem tvorbe interných predpisov firiem, personálny audit a audit firemných procesom , návrhy oragnizačných štruktúr a pod. ...viac anaman
    Ak predávajúci odmieta vystaviť reklamačný protokol je možné zaslať reklamáciu aj poštou a to na doručenku. podľa §18 ods. 8 zákona o ochrane spotrebiteľa je predávajúci povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť ihneď. získate tak doklad o tom, že reklamácia bola uplatnená a najmä kedy bola uplatnená, Ak nemáte doklad jedná sa o tvrdenie proti tvrdeniu. Pozor aj na poškodenie dobrého mena.

    postup pri reklamácii

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.