Dobry den, potrebovala by som poradit ohladne reklamacie.
Prestavovali nam kupelnu, vsetko trvalo dlhsie ako malo a ine probl, nakoniec to vsetko dobre dopadlo a my sme si vydychli - no nie nadlho.
Po 2 mesiacoch nam susedia pod nami povedali, ze maju vlhkost na miestom, kde mame my vyššie WC. Zavolali sme firmu, ktora robila prestavbu - je tam totiz teraz vstavany "geberit" zachod. Vybrali jednu kachlicku, dotiahli privod vody do nadrzky zachodu - trochu to kvapkalo a odisli. Mesiac na to susedia - je to horsie a aj my sme nasli miesto, kde su medzery medzi kachlickami pod WC vlhkejsie, resp. maju tmavsiu farbu. Tak volame firme, reps. majstrovi co robil vodu a odpad. A volame a volame, on sa slubuje a nechodi...piseme SMS, volame. Takto sa to taha od 4.11, dnes je 21.12, posledne sa slubil na 20.12, no neprisiel, ani nedvihal.
PROSIM poradte, ako na nich. Je to firma, ktora ma 2 konatelov. "Vodar" majster je jednym z nich. Nechcem im zle, ale myslim, ze toto uz nie je normalne. Nik iny nam totiz opravu robit nebude, pretoze aj fotodokumentaciu, ktoru nam majster slubil, nedodal......
DAKUJEM!