Myslím si, že Pomaranč a Téčko sa začali chovať na trhu monopolisticky a už si nevážia zákazníka tak, ako kedysi. Ja ukončením viazanosti zmluvy preto s Pomarnčom končím. Po roku akcie mi telefón odišiel, reklamáciu mi neuznali a teraz ma dobre počúvajte : zoxidoval mi kontakt pod SIM kartou - na čo sa záruka nevzťahuje. Na moju otázku, či je možné, aby sa takéto stalo bežným užívateľským používaním mi povedali, mohla sa tam dostať kvapôčka potu
. No to ma už ale riadne .......!!! Tak im vravím, koľko ma bude stáť zrušenie zmluvy, oni, že na každý viazaný telefón po 12000,- SKK a ja tie telefóny radšej vypnem a budem im platiť holé paušály na dvoch a na tom treťom im v akcii v sieti po pomarančovníkoch od 8,00-18,00 budem vybavovať ešte aj služobné záležitosti. No nech to trafí šľak, ak som si ja ten telefón prepotila !!!
Najbližšie idem do OuTúúút, žiadne viazanosti, po 10 rokoch vernosti Tropické plody opustím.