Zavrieť

Porady

platenie dani za odpad.

4 roky som nosila potvrdeniena z internátu, že som študent, a že 10 mesiacov v roku som mimo bydliska- odpustenie poplatku za komunálny odpad. všetko bolo v poriadku, samozrejme. Už rok a pol som zo školy preč, a teraz rodičom prišiel papier, že sme neplatili 4 roky dane za odpad. Menil sa starosta. To znamená, že mám tie dane vyplatit? Aj ked predchádzajúci starosta tvrdil, že všetko je v poriadku?! Nemám problém vyplatit 2 mesiace. Ako postupovať? Ako som mala vedieť, že starosta predtým to nemal v hlave všetko v poriadku?! Z 10000 študentov z univerzity nikto nepotreboval žiadne ine potvrdenie, všetkým to uznali, len naša "užasná" malá obec, ktorá nie je ani na mape, rieši taketo veci inak. Ďakujem pekne za rady
Naposledy upravil danielaLC : 19.12.12 at 11:12
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Oliwa je offline (nepripojený) Oliwa

    Oliwa
    No, trošku si to pletieš, lebo za komunálny odpad sa neplatí žiadna daň... Daň platia Tvoji rodičia za nehnuteľnosti - za dom, za pozemok, za garáž...