Zavrieť

Porady

Zákon o cestovných náhradách - zmena sadzieb od 1.6.2008

Napriek deklarovanej zanedbateľnej inflácii sme sa dožili vyhlásenia zmeny súm stravného a náhrad za používanie súkromného motorového vozidla používaných pri výpočte náhrad podľa zákona o cestovných náhradách.

O sumách stravného nájdete podrobnosti v téme http://www.porada.sk/t38433-sadzby-s...h-cestach.html

Sumy základnej náhrady za používanie cestných motorových vozidiel pri pracovných cestách:

- Zbierka zákonov:

čiastka 75/2008
opatrenie MPSVaR SR číslo 181/2008
vyhlásené 24.5.2008
vyhlásené sumy sa prvýkrát použijú 1.6.2008

- sumy:

a) jednostopové motorové vozidlá a trojkolky 1,50 Sk za 1 km jazdy
b) osobné cestné motorové vozidlá 5,50 Sk za 1 km jazdy
Naposledy upravil endrju : 24.05.08 at 18:42
Usporiadat
Téma je uzavretá.
ZuzanaP ZuzanaP

ZuzanaP je offline (nepripojený) ZuzanaP

:-D
kunkelovaa Pozri príspevok
Som začiatočník a pýtam sa, čo urobiť, ak máme nakúpené SL v hodnote 70 Sk?? Ako to doriešiť?? Ďakujem.

Buď ich vrátiť alebo dokúpiť napr. SL v hodnote Sk 4,--, ak chcete dodržať minimun.
0 0
Gabi03 Gabi03

Gabi03 je offline (nepripojený) Gabi03

ZuzanaP Pozri príspevok
Buď ich vrátiť alebo dokúpiť napr. SL v hodnote Sk 4,--, ak chcete dodržať minimun.
Nesúhlasím s dokúpením, nakoľko by to bolo v rozpore s §152, ods. 4 zákonníka práce. Najjednoduchšie vrátiť, alebo poskytnúť tie 70-korunové ešte plus nad rámec zákona.
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Gabi03 Pozri príspevok
Nesúhlasím s dokúpením, nakoľko by to bolo v rozpore s §152, ods. 4 zákonníka práce. Najjednoduchšie vrátiť, alebo poskytnúť tie 70-korunové ešte plus nad rámec zákona.
Nie je problém dokúpiť k už exitujúcej stravenke ešte jednu tak, aby bola splnená litera zákona. § 152 ZP bude splnený, na jeden deň to nebude jeden lístok v hodnote 74.-, ale 2, tam by som problém nevidela. Horšie by bolo, ak by dostal len jeden 70.-, to by už bolo v rozpore s § 152.
0 0
Gabi03 Gabi03