Prosím Vás vedel by mi niekto poradiť, kto účtuje v OBERON-e, ako účtujete prijatú faktúru, resp. pokladničné doklady z registračnej pokladne, keď máte napr. spolu:840
DPH: 134,10
Základ: 705,80
zaokrúhľovanie: + 0,1,
- pri došlej faktúre - zvolím záväzok-faktúra-zadám celkovú sumu 840,-, zadám zaokrúhľovanie 0,1, opravím základ (nakoľko mi napíše 705,90) na 705,80 Sk ? Takýto je postup? Alebo vôbec neopravujete základ necháte tak? Čo je správne ?
- pri doklade z reg.pokladne mám rozpísané a potom aj zhrnuté - najčastejšie je to pri PHM, tam nechám tak, ako mi rozhodí soft, t.j. neopravujem základ, lebo na doklade je urobené zhrnutie, kde už základ je opravený tak, ako mi to soft urobí.
Je vlatne dôležité, aby bol základ rozpísaný na základ dane a na zaokrúhľovanie ?
Prosím skúsenejších o radu.
VOpred veľmi pekne ďakujem.
Naposledy upravil alicacka : 15.10.08 at 12:54