Prijemny dobry den.
Mam v Exceli urobeny sumarny zuctovaci vykaz. Existuje nejaka moznost, aby mi Excel automaticky zrataval zadavane cisla s tym, ze ich vysledok aj spravne rozdeli do jednotlivych buniek? Jednoducho aby sa centy, desiatky centov, jednotky, desiatky, stovky atd. eur pisali do samostatnych buniek. T.z. suma 1234,56 EUR bude v bunkach F16, G16, ... K16, suma 78,90 potom v bunkach H17, ... K17. A potrebujem dostat vysledok 1313,46 EUR, ktory bude rozdeleny do buniek F33 az K33 Viem, ze na to existuje specialny program a preto ma potesi aj odpoved, ze v Exceli to nejde a potesilo by ma aj zdovodnenie, ktore by som mohol pouzit, ked sa budem pred nadriadenymi obhajovat
. Som sice viac menej pokrocily uzivatel Excelu, ale toto je naozaj nad moje sily. P.S. Pridal by som aj screen (resp. odkaz na screen), ale mam malo prispevkov takze nemozem.