Zavrieť

Porady

Kde pisat V PD zostatok?

Prepacte ale som samouk ktory pracuje z Alfou a potrebujem vediet ci sa musi z roku 2005 previest zostatok do roku 2006 v PD a kde to zapisat pod aku polozku ako Ine nezdanitelne prijmi? Co ak to nespravim vadi to . Myslela som ze kazdy rok si budem uctovat bez toho zostatku aby som mala vecsi prehlad Alebo je to blbost? Za pochopenie a odpovede Dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    Marcela29
    Prepacte ale som samouk ktory pracuje z Alfou a potrebujem vediet ci sa musi z roku 2005 previest zostatok do roku 2006 v PD a kde to zapisat pod aku polozku ako Ine nezdanitelne prijmi? Co ak to nespravim vadi to . Myslela som ze kazdy rok si budem uctovat bez toho zostatku aby som mala vecsi prehlad Alebo je to blbost? Za pochopenie a odpovede Dakujem.
    Ak máš v Alfe dokončenú uzávierku a vypísané DP tak automaticky klikneš na prechod do ďalšieho roka , budeš odpovedať na otázky a všetky zostatky Ti SW prevedie do roku 2006.

    Zostatok pokladne inak sa prevádza do pokladne a nie iné nezadniteľné príjmy .