Lotarka Hľadám, hľadám, no stále som si nie na 100% istá.
Živnostík mal pozastavenú živnosť od 02/2009 do 02/2010. Kedže do podania DP je živnosť obnovená, tak sa neupravuje základ dane o všetky pohľadávky a záväzky a zásoby.
Čo robiť s úhradami došlých faktúr, ktoré boli zaplatené počas prerušenia??? Idú do výdavkov podľa roku kedy boli uhradené? Ako to vysporiadať ohľadom účtovania, kedže počas prerušenie sa neúčtuje?
Ďakujem za radu?
Timka1 úhrady vysporiadaš cez uzávierkové operácie v peňažnom denníku, sú VOZD a POZD v tom roku kedy boli prijaté a uhradené
Hľadala som, no jednoznačnú odpoveď neviem nájsť.
K akému dátumu vysporiadam tieto úhrady - ku dňu pozastavenie živnosti, alebo sa vtedy majú účtovné knihy uzatvoriť??
Ešte som si nie istá s výkazom MaZ, budú za obdobie 01-02/2009 alebo až do 12/2009. Akým dátumom zaevidovať tieto úhrady v knihe faktúr?
Ďakujem za odpoveď alebo za link!